torstai 18. kesäkuuta 2015

Hyvää päivää

Ja jälleen kerran syvimmät pahoitteluni (tän vois varmaan jo tallentaa ihan vakitekstiksi jokaisen postauksen alkuun) että en ole kirjoitellut. Toisaalta, nyt se ei ole ollut oikein jaksamisesta kiinni, vaan enemminkin siitä ettei mitään kirjoitettavaa ole ollut. Eikä ole nytkään. Kunhan vain ajattelin vääntää jonkun edes pikakatsauksen meidän arjesta.

Koirien kanssa ei olla mitään tehty juurikaan, eikä nyt pariin viikkoon tehdäkkään, sillä kaikilla kolmella vinttipimeellä on juoksut. Jes. Toisaalta ihan hyvä ehkä että hoitavat juoksunsa nyt samaan aikaan kaikki.
Maastotreeneihinkään en ole päässyt, kiitos Ronin työvuorojen ja oman ajokortittomuuden. Ehkä sitten heinäkuun puolella jo pääsisi?
Parit mätsärit olen myös onnellisesti missannut ihan vain koska unohdin kokonaan että olin sellaisia suunnittelut.
Näyttelyitä olen sillä silmällä vilkuillut mutta varmaan menee kevyesti alkutalveen ennenkuin saan mitään aikaiseksi niitten(kään) osalta.

Eli suomeksi ollaan vaan lahnailtu kotona ja lenkkeilty.
Allekirjoittaneella on pienehkö nousukiito henkilökohtaisessa elämässään, sillä mulle varmistui opiskelupaikka sosiaali- ja terveysalalta joten sinne suunnattaan opiskelemaan lähihoitajaksi elokuussa. Myös pitkä työnhaku on tuottanut sen verran tulosta että olen päässyt jopa työhaastatteluun ja nyt vaan sormet ristissä joudun jännittämään korkeintaan maanantaihin että saanko töitä. Jos saan niin olen ansainnut taputuksen selkään.

Nyt keskitytään viettämään juhannusta ja meikäläinen (ja Hippu) toivoo kovasti että aurinko jaksaisi paistaa edes yhtenä päivänä edes sen puolitoista tuntia, että päästäisiin grillamaan maanpäähän tai johonkin. Tosin jos säätiedotuksiin on luottaminen niin taitaa jäädä mun makkaranpaistohaaveet ihan vain haaveeksi. Tai sitten toivotaan että anoppilassa olisi perinteinen juhannusgrilli tulilla ja päästäisiin edes sinne grillailemaan.

Nyt meni vähän oikeastaan ohi aiheen joten lopetan tähän ja palaan astialle kun jotain mukamas merkittävää meidän koirapärinöiden osalta tapahtuu.

Hyvää Juhannusta!

Niin ja ps. Milli täytti tämän kuun alussa sen yksitoista vuotta! On meillä rautainen koiramummo. Paljon yhteisiä hetkiä vielä toivomuslistalla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti