tiistai 23. helmikuuta 2010

Juttua maapallon toiselta puolelta

Ma oon nyt viettamassa hyvin ansaittua lomaa Thaimaassa, kotiin oon kyllakin tulossa jo sunnuntaina kun yli viikon olen taalla jo ollut...
Mutta laitan nyt meijan koiramaisempia juttuja.

Olen kaynyt isani kanssa sahkoista kirjeenaihtoa ja kuulemma kotona menee ihan hyvin. Hippu nukkuu kovasti mun sanhyssa, millin siskoni sangyssa ja Suvi ja Hasja on sellasia jokapaikan hoylia etta ne nyt on missa on :) Meilla on 6.3 Kaarinan ryhmanayttely edessa ja sinne on nyt siis tulossa Hippu ja Hasja. Kotona on siis edessa puunausta ja puunausta. Tuomarina meilla on joku ruotsalainen mies jonka nimea en nyt saa paahan enka jaksa katsoa mistaan. mutta laittelen myohemmin!!

Ei tassa muuta nyt sitten. Jatkan lomaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti