tiistai 6. maaliskuuta 2012

Mikä siinä on?

Niin. Mikä siinä on? Joitakin tää koiraharrastus on vaan NIIIIN kauheen iso ongelma. Mä kuulen koulus jatkuvaa veemäisyyt täst mun harrastuksest. Kuinka tää on niin noloa, tyhmää, lapsellista ja mun koirist vois tehä vaik makkaraa. hohhoijjaa. Mä olen tähän ihmeelliseen juttuun törmännyt yläasteella ja se jatkuu edelleen täällä kauppiksessa. Mikäköhän tekee koiraharrastuksesta lapsellista? Minä rakastan koiriani ja vaikka miljoona ihmistä päättäis tulla lyttäämään mut ja mun koirat, tulkoot, mua ei tästä käännytetä.

Yks tuttava sanoi facebookissa hyvin kun tätä asiaa ihmettelin:

"Ihan itse kustannetaan tämä harrastus ja meillä ainakaan ei istuta kapakoissa viikonloppusin, ei polteta tupakkaa ym. ym., että meidän rahat menee koiriin. Ja aika myös. Ne on meidän elämäntapa ja jos se on ongelma jollekin, niin ihan vapaasti. :)"


Mikä tässä on jonkun mielestä niin kamalaa?

ihmetelleen jenni

1 kommentti:

  1. Sanoppa sitä. Ja kas kun lapsia haluaville ihmisille ei ikinä sanota mitään. Ei niiltä kysytä, että miksi haluat lapsia, miksi kahlitset itsesi niihin, vievät vaan rahaa ja ovat tyhmiä eikä niistä ole hyötyä.

    Elämäntapakysymys. Jotkut haluavat lapsia. Jotkut haluavat marsuja. Jotkut haluavat koiria. Vaikkei laspenhankkimista ja koiran hankkimista suoraan voikaan verrata, niin kummassakin tilanteessa "kahlitsee" itsensä olentoon, joka on sinusta täysin riippuvainen ja joka vie uskomattomasti rahaa. Jostain syystä koirien kohdalla se vaan on tuomittavaa.

    VastaaPoista