torstai 10. heinäkuuta 2014

JAIKS!

Mä hullu nyt menin ja ilmotin ihan aikuisten oikeasti Hipun sinne Valkeakoski KR:ään. Ja heti se kuumotus alkoi puskea päälle kahta kauheemmin.
Noh, onneksi mulla on tässä vähän päälle kuukausi aikaa panikoida/kerätä itseäni ja toivoa ja rukoilla ettei se ala vaihtamaan karvaansa tai mitään muutakaan ei-toivottua. Se tosin voi olla mun tuurilla ihan liikaa pyydetty.
Tosin jos (ja kun) joudun viikkoa ennen tuota näyttelyä kehään maailmanvoittajassa Pantsen kanssa niin jännitys voi hiukan helpottaa kun kuitenkin toi voittaja on niiiiiin iso tapahtuma, kuolen paikanpäällä varmaan hermoromahdukseen.

Tähän nyt hyvä vielä vähän mainostaa (joopajoo) että ens viikon keskiviikkona on Porin Hesburgerin parkkiksella Lännen Vinttikoirien match show, johon meikäläinen on tulossa kehäsihteeriksi! Kaikki vaan mukaan rientoihin, mätsärissä valitaan myös BIS-vinttikoira!
Kuten huomaatte nämä mainospuheet ei ole mun juttu :D

Huomenna lähdetään kaverin kanssa Turkuun hakemaan hänelle koiranpentua, papillonia :3 Muuten mua ei sais houkuteltua lähtemään tällä helteellä autolla yhtään mihinkään mutta kun lausuu taikasanan "koiranpentu", olen messissä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti